
GuzziDiag
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Re: GuzziDiag
Elle peut le faire seulement le 31 octobre 

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Re: GuzziDiag
Et la ou le soleil se couche derrière le mont Fugi.

Ce qui limite les dégâts.

Ce qui limite les dégâts.

Re: GuzziDiag
bonjour a tous
j'ai installe guzzidiag version0.45 avec les câbles qui vont bien (california 1100i ecuP08)
je peux lire toutes les données par contre je n'ai pas d'accès aux fonctions reset erreur ni tps
toutes les fonctions ne sont pas disponibles....
quelqu'un aurai une idée ?
j'ai installe guzzidiag version0.45 avec les câbles qui vont bien (california 1100i ecuP08)
je peux lire toutes les données par contre je n'ai pas d'accès aux fonctions reset erreur ni tps
toutes les fonctions ne sont pas disponibles....
quelqu'un aurai une idée ?
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Re: GuzziDiag
T'as pas donné assez



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Re: GuzziDiag
Tu es en forme 

Patrick 65350 Norge GTL 1200 4V noire: 119 200km (achetée à 42 000km)
Norge GTL 1200 2V grise: 167 000km arrêtée pour incontinence (achetée à 23 000km)
LÂ MÔTO Norge GTL 2V noire, roule presque tous les jours avec mon fils: 197 150km (achetée neuve)
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Re: GuzziDiag
Il n'y a pas de reset TPS à faire avec le P8.
Le calage initial se fait mécaniquement selon la méthode décrite dans le manuel d'atelier.
Le calage initial se fait mécaniquement selon la méthode décrite dans le manuel d'atelier.
Re: GuzziDiag
I see there is some confusion about the Delta mapping. Guzzi has a main fuel map and a main ignition map, These are used for the left cilinder. The right one has a mpap that shows difference to the left. So to explain, look at the picture, at 2400rpm/ 41 degree tps. There we have main: 10500, delta 2000, so right is 12500
Besides these two main maps(fuel and ignition) are all other maps correction maps, so they are used depending on circumstance to add or subtract to the main maps. And that can be air/engine temperature, air pressure, warming up, and with 5am ecu a lot more as you can see.

Besides these two main maps(fuel and ignition) are all other maps correction maps, so they are used depending on circumstance to add or subtract to the main maps. And that can be air/engine temperature, air pressure, warming up, and with 5am ecu a lot more as you can see.

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Re: GuzziDiag
Hello Paul,
Thank you for your contribution
Do you mean that there are more maps that TunerPro watch? for 5 ampauldaytona a écrit : And that can be air/engine temperature, air pressure, warming up, and with 5am ecu a lot more as you can see.
Thank you for your contribution

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Re: GuzziDiag
We will never know for shure what maps are all in action, I can only identify the maps you see now, but there are more, but I don't know what they do. But leave most maps alone, unless you know what you are doing.
but if you have a cold running problem, changing the warm up map helps a lot.
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Re: GuzziDiag
Yes, all very interesting, and I think at Marelli's not possible to have information. Or Marelli sells virgins Central and Guzzi is making programming? Guzzi never communicates information about this ...
But when you read a map with Reader, all content is transferred is not it?
But when you read a map with Reader, all content is transferred is not it?
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